kuvataidetyö
Kuva: Santeri Savinen

Koulu- ja oppilaitosvalmentaja

Koulu- ja oppilaitosvalmentaja toimii lukion arjessa nopeasti ja matalalla kynnyksellä. Huoltajat, opettajat ja opiskelijat voivat kääntyä hänen puoleensa halutessaan neuvontaa tai ohjausta jaksamisen haasteissa, opiskelumotivaatioon liittyvissä kysymyksissä tai sosiaalisissa suhteissa esiintyvissä haasteissa. Työskentelyssä on kyse ongelmien ratkomisesta ja mielen taitojen harjoittelusta nuoren kanssa.

Nuoret voivat halutessaan hakeutua vastaanotolle itse. Yhteydenottotapoja on useita. Voit tavoitella koulu- ja oppilaitosvalmentajaa Wilma-viestillä, puhelimitse tai sähköpostitse.

Tapaamiset tapahtuvat ajanvarauksella ja ne ovat luottamuksellisia.

Koulu- ja oppilaitosvalmentaja on tavattavissa lukiolla tiistaisin ja torstaisin sekä parittomina viikkoina keskiviikkoisin.
Muutoin erikseen sovittuna aikana.