Ilmoittautuminen kevään yo-tutkintoon

Jos olet jo ylioppilas ja haluat uusia kokeita tai täydentää tutkintoasi uusilla kokeilla, ilmoittaudu omaan vanhaan lukioosi. Jos kyseistä lukiota ei ole enää olemassa, ilmoittaudu saman kunnan toiseen lukioon tai asuinpaikkaasi lähimpänä olevaan lukioon.

Tutkintoon ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautuessasi tutkintoon olet velvollinen maksamaan tutkintomaksun (34€/koe). Ylioppilastutkintomaksut lähetetään kaupungin laskutuksen kautta ja laskun eräpäiväksi tulee 31.1.2024.

Voit ilmoittautua kokeisiin täyttämällä alla olevan lomakkeen.

Ilmoittautumislomake sulkeutuu perjantaina 1.12.2023 klo 14.00, jonka jälkeen ei ilmoittautuminen ole enää mahdollista.

Huomio!

Riihimäen lukion varsinaiset opiskelijat ja lukiossa opiskelevat kaksoistutkintolaiset ilmoittautuvat kevään 2024 ylioppilastutkintoon Wilman kautta, lukion antamien ohjeiden mukaisesti.

Ilmoittautumisaika on päättynyt.

Lisätietoja tarvittaessa antaa: