rilun bussipysäkki
Riihimäen kaupungin sekä RTV: n kanssa yhteistyönä tehty lukion bussipysäkki.

Hankkeet ja työelämätaidot

Lukiomme tekee yhteistyötä monien yritysten kanssa, jotta opiskelijat pääsevät tutustumaan niiden toimintaan ja työelämään. Yrityksiä ovat mm. Kumera Oy, RTV Oy, Riihimäen nuorisoteatteri, Hyria sekä Laurea- ja Hämeen ammattikorkeakoulut.

Hankkeiden avulla olemme monessa mukana. Erasmus+ -hanke suuntaa opiskelijoiden katsetta ulkomaille, Liikkuva Lukio -hanke tukee liikunnan monipuolisuutta.

Yhdessä lisää yritteliäisyyttä eli YLY -Hanke on Laurean, Riihimäen lukion ja Valtakunnallisen YES ry:n yhteishanke, jonka tavoitteena on vahvistaa lukioiden työelämä- ja korkeakouluyhteistyötä ja kehittää lukiolaisille yhteisiä opintoja ja kohtaamisia korkeakouluopiskelijoiden kanssa.

Kolmas tulevaisuus -hanke mahdollisti NY-opinnot sekä kehitti opiskelijoille sekä opettajille mahdollisuuden kurkistaa erilaisiin työtehtäviin TET:n kautta.